Problém s doručením

Ako postupovať pri probléme s doručením


Na doručovanie zásielok využívame služby externých spoločností, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k vám nedorazila v termíne uvedenom v zaslanom emaily. V tomto prípade je potrebné overiť pohyb zásielky.

Doručenie kuriérskou službou GEIS


na Váš email vám zašleme podacie číslo zásielky pre sledovanie pohybu zásielky. Na stránke http://www.geis-group.sk/sk môžete zadať  podacie číslo zásielky a ľahko zistíte, kde sa vaša zásielka nachádza. V prípade, že zistíte, že je zásielka uložená v depe spoločnosti, kontaktujte ich telefonicky na čísle: 18181 pokiaľ spoločnosť zásielku stratila, okamžite nás kontaktujte, aby sme Vám mohli zaslať nový produkt, stratu zásielky reklamujeme my. Spoločnosť doručuje zásielky v pracovných hodinách, a nie je možné vopred určiť presný čas doručenia.

Doručenie poštou


na základe vašej mailovej požiadavky vám zašleme podacie číslo zásielky a v prípade, že Vám nebola zásielka doručená v stanovej lehote a pracovník slovenskej pošty Vám nezanechal oznámenie o jej uložení v schránke, informujte sa na Vašej pošte, kde je zásielka s najväčšou pravdepodobnosťou uloženápokiaľ spoločnosť zásielku stratila, okamžite nás kontaktujte, aby sme Vám mohli zaslať nový produkt, stratu zásielky reklamujeme my

UPOZORNENIE


Najmä v predvianočnom období, pri enormnom náraste zásielok, a tiež pri veľmi nevhodných poveternostných podmienkach, môže byť v niektorých prípadoch doručenie zásielky oneskorené.

Táto stránka používa cookies. Viac info

Prihlásenie